Blogverseny

Drága feliratkozók!

Nem is tudom pontosan már, hogy mikor, de a blog meghirdette első blogversenyét. Most ezzel kapcsolatban írok nektek bejegyzést, mivel sajnos rossz hírrel kell szolgálnom...
Személyes okok miatt a blogversenyt töröltem. Tudom, hogy ezért most sokan utálni fogtok, vagy már utáltok, de mostanában egyre nagyobb lett a vállamon a teher. A felvételi előkészítők, a millió szakkör, és még sorolhatnám a végtelenig. Ezek most kifogásnak tűnnek, de higgyétek el, hogy megélni mindent más, mint így elolvasni. Nem is beszélve azt, hogy mi minden történt mostanában a családommal.
A blogról nyugodtan le lehet iratkozni, kinek hogy tetszik. Nem szerettelek volna benneteket becsapni, nem is annak szántam ezt az egészet. A gyűlölködő kommentek felőlem jöhetnek, el tudom viselni mások véleményét, lehet az pozitív vagy negatív.
Sajnálom, hogy így történt. A bocsánatotokat kérem...

xx Esther

3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Teljesen megértelek, én is felvételi előtt vagyok, tudom milyen kemény. Sok kitartást kívánok hozzá, majd gondolok rád január 18-án.
    Puszi,
    Bia

    VálaszTörlés
  2. Drága Bia!
    Nagyon szépen köszönöm a megértést, örülök, hogy nem utáltál meg emiatt.
    Én is gondolok majd rád január 18-án, és sok sikert kívánok neked! :)
    Ölel,
    Esther

    VálaszTörlés
  3. Én is pont felvételi előtt vagyok, mint ahogy azt már egyszer említettem, de azért még egyszer elmondom, hogy én teljes mértékben megértelek és bár én nem jelentkeztem ere a versenyre, azért is elmondtam. Én is gondolok majd rád 18-án és sok sikert kívánok!. Meg persze magamnak is. :333

    VálaszTörlés