Őszintén sajnálom...

Sziasztok gyerekek!

Sajnálom, de most nem egy fejezettel jöttem, inkább afféle magyarázatot fogok adni, valamint köszönetet nyilvánítanék! :)
Először is, nagyon hálás vagyok a sok oldalmagjelenítésért és a feliratkozásokért, bár tudom, hogy néhányan csak a blog verseny miatt iratkoztak fel, mely eredmény hirdetésére december 27-én kerül majd sor. Viszont, sokan a blog miatt iratkoztak fel, ezzel tisztában vagyok, és köszönöm nektek! Csodálatosak vagytok! <3
Másodszor pedig a résszel kapcsolatban tájékoztatnálak benneteket. Elnézést szeretnék kérni a késésért, de ez a fránya 8. osztály eléggé ki tudja készíteni z embert, és azt hiszem ezzel ti is tisztában vagytok. Na de most nem ez a téma, hanem a fejezet. A következő rész érkezésének ideje december 23-a, aminek remélem, hogy örültök, mivel nekem már nagyon hiányzik az írás. Annyit pedig biztosan elárulok, hogy Darcy álmai újra végigfuttatják majd a hideget a hátunkon! Ezt garantálni tudom! ;)
Addig is kellemes minden napokat kívánok nektek! Hamarosan újra találkozunk!

xx Esther

1 megjegyzés:

  1. Én megértelek! Én is 8.-as vagyok és baromi fárasztó ez az év. Utálok már most a továbbtanulással szarakodni. Állandóan ez a téma és már nagyon az idegeimre megy... na mindegy. Szóval a lényeg, hogy én megértem (és átérzem) a problémádat. De azért még akkor is várom a kövi részt!! :)))

    VálaszTörlés