1. Díjam


Akitől a díjat kaptam: Csajsziii_TW-1D
Nagyon szépen köszönöm!

Szabályok: 
1. Rakd ki, hogy kitől kaptad a díjat! 
2. Írj magadról 11 dolgot! 
3. Válaszolj 11 kérdésre! 
4. Írj 11 kérdést! 
5. Küldd tovább öt embernek!
 
11 dolog rólam
 
1. Könyvmoly vagyok
2. Kedvenc íróm Cassandra Clare
3. Falusi lány vagyok (egy igazi mucsai XD)
4. Legjobb barátnőm neve Diána
5. Imádok írni
6. Járok gitározni
7. Félek, mert lehet, hogy nem vettek fel abba az iskolába, ahova jelentkezetem
8. Nem járok szoknyába semmilyen körülmények közt
9. Még nem jártam 1D koncerten :(
10. Kedvenc tantárgyam a biológia :)
11. Szinte csak fekete pólóim vannak
 
Válaszolj 11 kérdésre! 
 
1. Miért kezdtél el blogolni? - Mert láttam, hogy mindenki csinálja, ezért úgy gondoltam én is megpróbálom. :)  
 2. Hanyadikos vagy? - 8. osztályos  3. Olvasted-e valamelyik blogom? - Sajnos nem. :(
4. Kedvenc énekesed? 

Női: Demi Lovato, Taylor Swift
Férfi: Justin Bieber
Banda: One Direction (<3) The Vamps, Little Mix, Unio J,

5. Mi álmaid városa? - London *.*
6. Kedvenc blogod? - Kínos csend, Halálmadár
7. Van háziállatod? - Egy kutyám, de tulajdon képen nem is az enyém. Meg volt teknősöm és halaim, de azok kinyiffantak. :'(
8. Mit vinnél magaddal egy lakatlan szigetre? - Egy könyvtárat. 
9. Mostanában miről álmodozol? - Mindig másról...
10. Valaki tudja, hogy blogolsz? - Igen.
11. Mit üzensz az olvasóidnak? - Imádlak titeket, hisz nélkületek semmire sem mennék! <3
 
11 kérdés:
 
1. Hány blogod van?
2. Sportolsz? 
3. Kedvenc blogod?
4. Hány éves vagy?
5. Miért kezdtél el blogolni?
6. Kedvenc bloggered?
7. Szeretsz olvasni?
8. Mi a kedvenc állatod?
9. Milyen állatot tartasz?
10. Álmaid városa?
11. Kedvenc előadód?

Akiknek küldöm:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése