2. Díjam

Akitől a díjat kaptam: Nikii K.
Nagyon szépen köszönöm!

Szabályok:
- Írj 11 dolgot magadról
- Válaszolj 11 kérdésre
- Írj 11 kérdést
- Küldd tovább 11 embernek
 
11 dolog rólam:
 
1. Kedvenc színem a fekete
2. Kutason lakom
3. Nem tudom, hogy mi szeretnék lenni
4. Kedvenc sportom az úszás
5. Jártam kézi labda edzésre, de rájöttem, hogy az nem én vagyok
6. Szeretem ha rendetlenség van
7. A szobám színe narancssárga
8. Nem akarok szerelmes lenni, mert nincs rá szükségem
9. Szeretnék nagy dolgokat elérni az életben
10. Kedvencsorozatom: Violetta
11.Kedvenc Violetta szereplőm: Tomas *.*

Válaszolj 11 kérdésre!

1. Van testvéred?  - Sajna igen...
2. Szerinted te mi lehettél előző életedben? - Valami a lázadók, az öngyilkosságra készülők és a bolondok között, egy lehelletnyi tudós vérrel megfűszerezve. :))
3. Mi inspirál az írásban? - A zene, amit épp hallgatok.
4. Mi volt életed eddigi legkínosabb helyzete? - Nem nagyon emlékszem.
5. Van példaképed, ha igen ki? - Nincs.
6. Ültél már repülőn? Ha nem, szeretnél? - Nem ültem, de feltétlenül szeretnék. :D
7. Van ezen kívül, még blogod? - Igen, van még egy.
8. A családodból valaki tudja, hogy blogolsz? - Nem tudok róla, de lehetséges.
9. Jellemezd magad 3 szóval. - lökött, okos, furcsa figura
10. Mi az ami nagyon fel tud téged bosszantani? - hazudozás,
11. Összesen mennyi blogot olvasol? - Sokat! :)

11 kérdés: 

1. Miért kezdtél blogolni?
2. Hány blogod van?
3. Ki az egyes blogjaid közül a kedvenc általad megformált karakter?
4. Használsz helyesírás ellenörzőt?
5. Szeretsz olvasni? Ha igen, akkor melyik a kedvenc könyved?
6. Milyen közösségi oldalakra vagy regisztrálva?
7. Mi a kedvenc állatod?
8. Hogy hívják a legjobb barátod/barátnőd?
9. Van testvéred?
10. Mondj magadról 3 rossz tulajdonságot!
11. Elégedett vagy magaddal?

Akiknek küldöm: (sajnos nincs 11 ilyen személy)

4. Szilvi
6. My
8. *B
9. Frida

1 megjegyzés: